Den stille Revolution i Matrix markedsføring

De centrale elementer i matrix marketing har altid virkede som en god måde at skabe en vellykket perpetual indkomst. Men når denne plan er blevet overført til det virkelige liv, nogle uforudsete element får den til at mislykkes. Hvorfor?
Det er spørgsmålet Thom Thompson af vores magt tvunget Matrix (OPFM), spurgte sig selv. Før han begyndte OPFM, han var en instruktør i internetmarkedsføring og vidste mere om dynamikken i vellykket markedsføring end de fleste guruer. Han, ridset som så mange andre, hovedet på teorier, seaching for et fingerpeg til matrix puslespil.
BAGGRUND
Matrix marketing er en anden betegnelse for multi-level Marketing (MLM), pyramide-lignende begrebet expotential vækst, der opstår, når en virksomhed tilbyder incitamenter for dem, som bringer i nye marketingfolk. Marketing – en-, for eksempel, tjener en procentdel af indkomsten for hver andre marketingmedarbejder, der joinforbinder salgsteam gennem ham eller hans links. Marketingfolk bliver hans “downline.” De, igen, bringer i andre og downline vokser, at skabe en “matrix”.
For at matrixen vokse, er det almindeligt, at MLM er at inkludere en tvungen aspekt til denne plan. Dvs når en marketingmedarbejder bringer i så mange andre marketingfolk (normalt mellem 2-4), vil nogen andre de bringer i automatisk gå UNDER en af deres downlines, dermed tvinge matrix til at vokse. Dette er gjort til selv spilleregler, stærkere marketingfolk kan hjælpe deres svagere Counter-dele introduktion, samt at sikre en endnu expotential vækst.
PROBLEMET
Den største vanskelighed med dette koncept har altid været, at kun dem på de øverste niveauer tjene en betragtelig indkomst, mens dem på bunden tjene næsten ingenting. Compounding problemet er, at dem i bunden ofte har brug for en god indtægt for at investere og have nogen chance for succes på alle. Uden denne investering bremser den matrix vækst ofte hen til en krybe, hvis det ikke dø ud helt. Dette er en af de faktorer, der har forårsaget dot-coms at omkomme i fortiden.
DEN FLIP FIX
Etablerede marketingfolk er kommet til at indse, at denne problrem direkte påvirker deres egen succes. På trods af at have bragt, måske 100 mennesker, hvis fleste af disse marketingfolk ikke lykkes som godt, deres egen indsats har været spildt.
Forstå denne har selv bedt om nogle aggressive marketingfolk til at tilbyde en “matrix flip” hvor øverste niveau marketingfolk willinglyGIVE op deres egen holdning til nederst niveauer, for at støtte deres bestræbelser og teoretisk, sikre en fortsat vækst i matrixen. Dette har haft en vis succes, selvom det normalt ligger under målet simpelthen fordi ikke at have tjent, hvad de får, der gavner og blev vendt til toppen, har ingen forståelse eller forståelse af hvad der holdning indebærer. Kort sagt: de forstår ikke, hvad de har fået. Det er ligesom at give ruby øreringe til en 5-årig pige, der provenuet til at miste dem i sandkassen.
Og så er der den “det er for godt til at være sandt” faktor, fordi mange tvivler den flip virkelighed, for evigt snuse til en fidus. Deres egen usikkerhed tillader ikke dem at se ærlig værdien af den succesfulde Marketing investeringer i dem–meget som de gjorde i første omgang. De undlader også at forstå, at ligesom enhver ny virksomhed, deres rumligt for overskud bør være geninvestering. I stedet de tage penge og run– og vender ofte tilbage til at finde deres “pot af guld” har kørt. De ridser deres hoveder, aldrig realisere det var deres egne handlinger, der forårsagede dette til at ske.
Og de erfarne marketingfolk tilbage til skrabe hovedet over blueprints. Indtil nu.
NU
I oktober 2005 afsløre Thomas Thompson godvillig et nyt koncept i tvungen matrix markedsføring, der tilføjer flere centrale elementer, der har aldrig været forsøgt i fortiden. Dermed er han begyndt en stille revolution i det ene hjørne af internettet. Som nogle mener, kan endda ændre arten af affiliate marketing-som vi kender det i dag. Allerede i mindre end 3 moonths, hans plan breder sig som vilde-brand og har vokset til at omfatte over 20.000 marketingfolk. Hvad har han gjort?
Han har tilføjet to elementer til begrebet tvunget Matrix:
1) TEAM konceptet: Dette er i sig selv, er ikke noget nyt. Men koblet med forcerede matrix bliver en “kraft”, hvis du vil, du kan regne med. I stedet for de marketingfolk er forankret til et program eller produkt, denne gruppe fungerer som en uafhængig TEAM og vil fortsat være så. Plus er den hele OPFM gruppe forpligtet til at arbejde som en gruppe gennem flere programmer. I virkeligheden, er matrixen designet med denne forpligtelse.
På grund af dette bliver gruppen, selv en utrolig stærk markedsføring kraft.
2) MULTI MEGA-FLIPS
Uafhængighed kan, gruppen arbejde sammen og, når de bevæger sig fra ét program til et andet, opretter deres egen “vipper”. Ved at gøre dette, og at kræve, at alle medlemmer til at forpligte sig til alle programmer, garanterer OPFM næsten, at alle vil ende på toppen af mindst ét program.
Disse to faktorer, mere end nogen anden, forsikrer, at gruppen bliver selvforstærkende og rentable.
Dette forklarer den gruppe eksplosive vækst. Men væksten, selv har tilføjet en anden bonus, der selv Thomas Thompson ikke havde forudset.
Holdets størrelse, alene, har tiltrukket sig opmærksomhed fra mange internet-virksomheder, der har brug for en kraftfuld markedsføring boost. Dette, bliver derefter, en tredje faktor, der yderligere forsikrer OPFMS evighed. I den klassiske “intet lykkes som succes” filosofi, selskaber foring, kappes for position i fremtidige programmer, endda tilbyde gruppe særlige incitamenter, som kun disse marketingfolk vil nyde.
HVOR VIL DET ENDE?
Ligesom de fleste internet virksomheder evenutally udviklet MLMs når konceptet tog fat, vil copycat markedsføring grupper uundgåeligt foråret op til at matche OPFM koncept. Men først er det tvivlsomt, andre vil være i stand til at matche deres indvirkning. Stadig, med disse medløbere, det plejer være længe før en normal del af at blive en internet marketingmedarbejder omfatter en del af en gruppe eller en anden.
Og også, da dette begreb er meget velegnet til tilbyder relativt hurtig succes, det lover også at give online marketing verden en hårdt tiltrængt tilførsel af nye marketingfolk, der, fordi de kan stole på deres indkomst vil realisere drømmen om arbejder online.
Kort sagt, en stille revolution begyndt i internet markedsføring verden og vores magt tvunget Matrix startede det.–mo.

11 Replies to “Den stille Revolution i Matrix markedsføring”

  1. электронные сигареты своими руками [url=https://hqd.wiki/kak-otlichit-hqd-poddelku-ot-originala/]hqd как отличить паль[/url]
    ——
    электронные сигареты и комплектующие в [url=https://hqd.wiki/kak-otlichit-hqd-poddelku-ot-originala/]как отличить эйкьюди подделку[/url]

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

Navigation